Logo Sunny Flowers Apartments

Regulamin

Najistotniejsze zasady rezerwacji i pobytu (w skrócie)

Szanując Państwa czas przedstawiamy poniżej najważniejsze zasady rezerwacji i pobytu w Sunny Flowers Apartments w Łukęcinie. Oto one:

  • W okresie wakacji letnich oferujemy pobyty wyłącznie 7 dniowe, od soboty do soboty. W pozostałym okresie pobyty minimum 4 dniowe, do ustalenia.
  • Maksymalna liczba Gości apartamentu wynosi 8 osób. Nie ma możliwości wypoczynku większej ilości Gości.
  • Wiążących ustaleń dokonujemy mailowo: kontakt@sunnyflowers.com.pl.
  • Wymagamy wpłaty zadatku 30% po potwierdzeniu przez nas rezerwacji i pełnej płatności na 14 dni przed przyjazdem do apartamentu.
  • W dniu przyjazdu prosimy o wpłatę kaucji zwrotnej w wysokości 1'000,00 zł.
  • Na całym terenie Sunny Flowers Apartments obowiązuje zakaz palenia.
  • Nie przyjmujemy zwierząt Gości.
  • Zabrania się przesuwania mebli oraz stałego wyposażenia znajdującego się w apartamentach. Istnieje możliwość złączenia łóżek pojedynczych w pokojach (wymagamy zgłoszenia takiej potrzeby przed przyjazdem, czynność tą wykonuje wyłącznie obsługa).
  • Organizacja imprez i przyjęć na całym terenie Sunny Flowers Apartments jest zabroniona.
  • Zapewniamy bezpłatne miejsca parkingowe w ilości do 2 samochodów osobowych dla Gości każdego z apartamentów.
  • Nie lubimy nieporozumień. Wszelkie zapytania, uwagi, oczekiwania prosimy zgłaszać wyprzedająco. Jesteśmy do Państwa dyspozycji. Zapraszamy do kontaktu.





My też nie lubimy czytać regulaminów, instrukcji obsługi itp., niestety dla uniknięcia nieporozumień czasem jednak okazują się one niezbędne. Szczegółowe zasady rezerwacji, przyjazdu, pobytu i wyjazdu znajdują się w poniższym regulaminie.

Regulamin

Regulamin określa warunki rezerwacji, najmu oraz pobytu w Sunny Flowers Apartments w Łukęcinie (Sfa Apartamens). Ma on służyć zapewnieniu spokoju, bezpieczeństwa i miłego pobytu wszystkich naszych Gości.

Rezerwacja

  1. W okresie wakacji letnich, miesiącach lipcu i sierpniu, zarezerwować można jedynie pobyty 7 dniowe lub stanowiące ich wielokrotność, od soboty do soboty. W pozostałym okresie pobyty minimum 4 dniowe, inne na warunkach indywidualnych do ustalenia.
  2. Maksymalna liczba Gości apartamentu wynosi 8 osób.
  3. Gość dokonuje rezerwacji wyłącznie drogą mailową na adres kontakt@sunnyflowers.com.pl po telefonicznym lub mailowym potwierdzeniu dostępności miejsca w wybranym terminie. Warunkiem rezerwacji jest przesłanie danych kontaktowych, terminu pobytu oraz ilości gości.
  4. Rezerwacja obowiązuje przez okres 3 dni, w ciągu których Gość otrzymuje mailowo potwierdzenie dokonania rezerwacji, które zawiera termin, cenę pobytu, opis apartamentu i jego wyposażenia oraz ewentualne uzgodnienia indywidualne.
  5. W ciągu 3 dni od mailowego wysłania przez Sfa Apartaments potwierdzenia rezerwacji Gość wpłaca zadatek w wysokości 30% ceny pobytu. Brak wpłaty zadatku lub wpłata po terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji. Wpłata zadatku oznacza akceptację regulaminu, warunków najmu i pobytu.
  6. Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku niedotrzymania uzgodnień z przyczyn niezależnych od Sfa Apartments.
  7. Cenę za pobyt pomniejszoną o wpłacony zadatek Gość wpłaca nie później niż 14 dni przed pierwszym dniem pobytu. Brak zapłaty powoduje automatyczne anulowania rezerwacji, a zadatek pozostaje własności Sfa Apartments.
  8. Przerwanie pobytu Gości z przyczyn niezależnych od Sfa Apartments nie uprawnia Gości do zwrotu ceny pobytu za niewykorzystany okres.

Przyjazd

  1. Apartament oddajemy do dyspozycji gości od godziny 17:00 w dniu przyjazdu. Prosimy o przyjazd w godzinach pomiędzy 17:00 – 20:00.
  2. W dniu przyjazdu pobieramy kaucję zwrotną gotówką, w wysokości 800,00 zł.
  3. Gościom każdego z apartamentów zapewniamy dwa miejsca parkingowe dla samochodów osobowywch. Miejsca parkingowe są wskazywane na czas całego pobytu. Prosimy o parkowanie wyłącznie na wskazanych miejscach.
  4. Informujemy, iż Gmina Dziwnów pobiera opłatę klimatyczną, którą należy uiścić w do 3 dniu od daty przyjazdu. Szczegóły znajdziecie Państwo na portalu Gminy (link).

Wyjazd

  1. Goście opuszczają apartament do godziny 10:00 ostatniego dnia pobytu. Wyjazd wcześniejszy prosimy zgłaszać z należytym wyprzedzeniem.
  2. W dniu wyjazdu, po zdaniu apartamentu przez Gości, zwracana jest kaucja. Warunkiem zwrotu kaucji jest zdanie apartamentu oraz jego wyposażenia bez zniszczeń i uszkodzeń. Zwrot kaucji nie zwalnia Gości z roszczeń Sfa Apartments z tytułu zniszczeń i uszkodzeń nie odkrytych przy zdaniu apartamentu.

Pobyt

  1. W trosce o miły wypoczynek Wszystkich Gości prosimy o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i kulturalnego wypoczynku. Przypominamy, iż w bezpośrednim sąsiedztwie wypoczywają inni Goście. Z tych względów organizacja imprez i przyjęć na całym terenie Sunny Flowers Apartments jest zabroniona.
  2. Na terenie Sfa Apartments w godzinach od 22:00 do 7:00 obowiązuje cisza nocna. W tym czasie na terenie Sfa Apartments przebywać mogą jedynie Goście, w ilości zgłoszonej przy rezerwacji. Ewentualnych „gości” Naszych Gości w wyżej wymienionych godzinach prosimy o opuszczenie terenu Sfa Apartments.
  3. Przekazanie i zdanie apartamentu odbywa się w obecności personelu Sfa Apartments. Osoba wynajmująca, dokująca rezerwacji, ponosi pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzenia lub zniszczenia mienia Sfa Apartments, powstałe w wyniku jej działania, a wykraczające poza granice normalnego zużycia, wynikającego z poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania.
  4. Użytkowanie elementów wyposażenia apartamentów powinno obywać się wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem. Za wypadki i ich skutki spowodowane niewłaściwym użytkowaniem wyposażenia Sfa Apartments nie ponosi odpowiedzialności.
  5. Sfa Apartments nie ponosi odpowiedzialności za mienie Gości przechowywane lub pozostawione na terenie apartamentów. Goście zobowiązani są do właściwego zabezpieczenia swoich rzeczy przed kradzieżą czy zniszczeniem.
  6. Na terenie Sfa Apartments obowiązuje całkowity zakaz palenia, w przypadku złamania zakazu powstaje obowiązek dearomatyzacji, której kosztami w wysokości 500,00 zł obciążeni zostaną Goście.
  7. Na terenie apartamentów obowiązuje bezwzględny zakaz używania otwartego ognia (np. palenia świeczek, kadzideł itp.). Wyjątkiem jest kominek (kominek rozpala się automatycznie i nie wymaga użycia ognia) i grill.
  8. Zmiana miejsca położenia, przemieszczanie grilla jest kategorycznie zabroniona.
  9. Zabrania się przesuwania stałego wyposażenia oraz mebli znajdujących się w apartamentach. W szczególności niedozwolone jest wynoszenia mebli na zewnątrz, w tym również na taras. Część mebli zamocowana jest na stałe, a próba ich przesunięcia może skutkować uszkodzeniem.
  10. Nasi najmłodsi Goście, osoby niepełnoletnie na terenie Sfa Apartments powinny przebywać pod opieką rodziców, opiekunów lub osób do tego upoważnionych, które ponoszą za nich odpowiedzialność.
  11. Na terenie Sfa Apartments obowiązuje całkowity zakaz przebywania zwierząt. Nie posiadamy warunków dla godnego ich pobytu oraz zapewnienia im należytego bezpieczeństwa.

Pobyt

  1. Goście przebywający na terenie Sfa Apartments zobowiązani są do przestrzegania ogólnie przyjętych norm społecznych, zasad bezpieczeństwa, zasad przeciwpożarowych oraz postanowień niniejszego regulaminu.
  2. Naruszenie zasad niniejszego regulaminu może wiązać się z koniecznością opuszczenia apartamentu bez zwrotu jakichkolwiek kosztów pobytu.

Przestrzeganie "ducha" powyższych zasad sprzyjać będzie niepowstawaniu nieporozumień, których mamy nadzieję nie będzie. Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i wyprzedająco rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Zapraszamy i życzymy miłego pobytu.